دانلود بازی بیلیارد Carom 3D Billardo Online 2011


1carom-3d-billardo-online-2011.jpg
نام بازی: Carom 3D Billardo Online 2011
پلتفورم : pc
ژانر:ورزشی
سال انتشار: 2011
نوع  فایل :سی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: نامشخص
فرمت ایمیج: ISO
توسعه یافته : نامشخص
درجه بندی سنی : +9

Carom 3D Billardo Online 2011 یک بازی فوق العاده جالب و هیجان انگیز به سبک و سیاق بازی های ورزشی میباشد.یعنی  ژانر این بازی ورزشی میباشد. Carom 3D Billardo Online 2011 یک بازی سه بعدی بیلیارد با قابلیت چند کاربره یا همان آنلاین میباشد.بله درست شنیده اید....این بازی کم حجم و فوق العاده دارای قابلیت آنلاین یا همان مولتی پلیر میباشد.شاید کمتربازی ای در دنیای گیم باشد که با این حجم چنین قابلیتی داشته باشد.گرافیک بازی در صورتی که از چهره و طراحی اشخاص بازی کننده بگذریم در حد مطلوب میباشد.این نسخه از بازی یک بازی سه بعدی شبیه سازی شده است ...پس نگرانی در این زمینه وجود ندارد.همه گیمر ها میتوانند این بازی را در حالت آنلاین به صورت رایگان بازی کند.خب حقیقتا این یک نکته مثبت برای این بازی میباشد.البته بازی در حدی نیست که ما بخواهیم نقد حرف های از ان داشته باشیم اما صداگذاری بازی خوب میباشد هر چند که چیزی ندارد!!!نمای دوربین و محل قرار گیری ان بسیار مناسب است.وقتی میگوییم این بازی دقیقا شبیه سازی شده است یعنی اینکه حتی محل قرار گیری دوربین به گونه ای طراحی شده است که این احساس به شما منتقل میشود که هم اکنون در حال بازی واقعی میباشید.توجه کنید این بازی در سال 2011 منتشر شده است که ما آن را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان برای دانلود قرار داده ایم.
دانلود این بازی به همراه پیشنمایی از محیط بازی در ادامه مطلب....
ادامه مطلب...

دانلود کتاب Teach Yourself HTML 5 In 10 Minutes


HTML-5.jpg
نام کتاب: Teach Yourself HTML 5 In 10 Minutes
نویسنده: Steven Holzner
تعداد صفحات: 214
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: انگلیسی

توضیحات:
HTML 5 یک پله بالاتر از HTML کنونی و در واقع صفحات وب کنونی است HTML 5 با فناوری های پیشرفته تری در راه است و در معدود وبسایتهایی میتوان آنها را دید. اگر از نسخه Internet Explorer 9 مایکروسافت نسخه بتا استفاده کرده باشید یک صفحه مخصوص HTML 5 و نمایش قدرت آن دارد که میتوان گفت HTML5 برای طراحان وب شگفت انگیز خواهد بود.
اینبار کتاب آموزش HTML5 را برایتان آماده کرده ایم. این کتاب جزء اولین و برترین کتابهای آموزش تگ ها و مسائل مربوط به HTML5 می باشد. این کتاب پیشنهاد ویژه میهن دانلود به طراحان وب گرامی می باشد. به گفته نویسنده با خواندن این کتاب میتوان HTML5 را در ده دقیقه یاد  گرفت!
برای دانلود کتاب Teach Yourself HTML 5 In 10 Minutes از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب...

دانلود کتاب راهنمای نصب و آموزش تصویری اوبونتو


ubuntu-learn-+-install.jpgنام کتاب:راهنمای نصب و آموزش تصویری اوبونتو
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 46
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اوبونتو یکی از توزیع های لینوکس می باشد که همیشه بهترین انتخاب برای کاربران خانگی و مبتدی است. با خواندن کتابی که در پیش رو دارید براحتی می توانید نحوه نصب این سیستم عامل قدرتمند + نحوه استفاده از آن و نصب نرم افزارهای متداول در آن را بیاموزید.
برای دانلود کتاب "راهنمای نصب و آموزش تصویری اوبونتو" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب...

دانلود کتاب آشپزی در تهران


ashpazi-dar-tehran.jpgنام کتاب: آشپزی در تهران
نویسنده: ماهنامه هنر آشپزی
تعداد صفحات: 37
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اگر خودتان آشپزی کنید و از غذاهای خانه استفاده کنید ‌هم در هزینه هاتان بسیار صرفه جویی می کنید و هم اینکه غذای سالم تری مصرف می کنید . اگر هم مجردی زندگی می کنید که آشپزی حکم ویژه ای برای تان خواهد داشت! در اینجا برای تان کتابی را قرار داده ایم که با خواندن آن غذاهای جدید و جالبی را می توانید یاد بگیرید . "آشپزی در تهران" نام کتاب بسیار مفیدی است که ماهنامه هنر آشپزی آن را چاپ کرده است . در این کتاب ، در هر صفحه با یک غذا جالب آشنا خواهید شد . مواد لازم برای پخت هر غدا و دستور پخت ، ‌بصورت کامل توضیح داده است و عکسی هم از هر غذا قرار داده شده است . همچنین در پایین هر صفحه هم با چند نکته آشپزی مفید آشنا خواهید . غذاهایی که در این کتاب آموزش داده شده اند ،‌ شامل موارد زیر می باشند :
انواع پلو ها
انواع خورش ها
انوع شامی
انواع کتلت ها
انواع کوکو ها
انواع کوفته ها
و همچنین غذاهای : دمی عدسی و هویج , ماست جوش , ماکارونی با ماست و سیر

برای دانلود رایگان کتاب "آشپزی در تهران" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب...

دانلود کتاب سینوهه پزشک مخصوص فرعون برای موبایل


sinohe.jpgنام کتاب: سینوهه پزشک مخصوص فرعون
نویسنده: میکا والتاری
ترجمه: ذبیح الله منصوری
تعداد صفحات: نامشخص
فرمت کتاب: Java
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سینوهه نام داستانی به قلم میکا والتاری نویسنده فنلاندی است. این کتاب که مهمترین اثر نویسنده‌است، بر اساس وقایع دوران فرعون آخناتون نوشته شده‌است. این کتاب توسط ذبیح‌الله منصوری به فارسی ترجمه-تالیف شده ‌است. فیلمی نیز بر اساس این کتاب در سال ۱۹۵۴ ساخته شده‌است. اصل داستان سینوهه بسیار قدیمی تر از زمان فرعون آخناتون است اما نویسنده از منابع بسیار دقیق استفاده نموده و وقایع مربوط به زمان این فرعون را با داستان به جا مانده از سینوهه ترکیب نموده است. رمان تاریخی سینوهه پزشک مخصوص فرعون با فرمت جاوا تهیه شده و میتوان آنرا در گوشی های همراه مطالعه نمود.
برای دانلود کتاب "سینوهه پزشک مخصوص فرعون" برای موبایل از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب...