منو دوست ندارید؟

چرا شما که از وبلاگ من دانلود می کنید پیقام نمی گزارید .

من واقعا از کسانی که پیقام می گزارند متشکرم و قدر دانی می کنم

اگر پیقام نگزارید  منم با هاتون قهر می کنما

Alarm Clock Pro v9.2.1 یک ساعت زنگ دار حرفه ای برای ویندوز شما

از گذشته رسم بر این بوده که وقتی شخصی قصد بیدار شدن از خواب در ساعت خاصی را داشته باشد با تنظیم یک ساعت در آن زمان و شنیدن صدای زنگ آن از خواب بیدار شود. انواع و اقسام زنگ ها و ساعت ها از گذشته تا کنون ساخته و طراحی شده اند و این طراحی ها به کامپیوتر و دنیای نرم افزاری نیز وارد شده است. سیستم عامل ویندوز دارای ساعتی برای نمایش زمان می باشد. این ساعت فقط به منظور نمایش زمان طراحی شده است و دارای هیچ گونه امکانات خاصی نمی باشد و به طور مثال کاربران نیم توانند برای بیدار شدن از خواب خود اقدام به تنظمی نمودن آن برای زنگ زدن و هشدار دادن نمایند زیرا از این ویژگی برخوردار نیست. نرم افزار های گوناگونی برای نمایش زمان بر روی زمینه دسکتاپ طراحی شده اند که تمامی آن ها به طور معمول از ویژگی Alarm نیز پشتیبانی می کنند.

Alarm Clock Pro نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به توانایی ارسال پیغام های متنی در زمان های تعیین شده به گوشی های تلفن همراه ، پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، Fade نمودن و توقف فایل های صوتی و تصویری در حال پخش ، ( از این ویژگی بیشتر می توان برای شنیدن موسیقی قبل از خواب بهره برد تا بعد از مدتی صدای در حال پخش متوقف شود )، باز نمودن برنامه و یا سند های متنی در زمان تعیین شده ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند  snooze  و ... اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Josh Hague & Koingo Software می باشد.

 برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار:

- دارای حالت های مختلف برای پخش alarm

- قابلیت تعیین یک عمل در هنگام شروع Alarm ( ارسال ایمیل ، اجرای یک برنامه ، پخش یک آهنگ ، خواندن یک متن و ... )

ادامه مطلب ...

Alchemy Mindworks Animation Workshop v2.0a26 ابزاری قدرتمندبرای

امروزه تمامی سایت ها و صفحات اینترنتی پر شده است از تبلیغات در زمینه های مختلف و بنرهای گوناگون و جذب کننده ، تبلیغات متنی و ... . افرادی نیز که در اینترنت دارای وبلاگ ، وب سایت می باشند از مهمترین کارهایی که انجام می دهند ساخت بنرهای تبلیغاتی برای تبلیغات و جذب بازدید کننده برای صفحه شخصی خود می باشند . تبلیغات بخش وسیعی از اینترنت را به خود اختصاص داده و جایگاه ویژه ای را در میان کاربران برای خود باز کرده است. حال شیوه تبلیغ نیز در این زمینه بسیار مهم است. چگونگی ساخت بنرها و عکس های تبلیغاتی و ... . مهمترین شیوه تبلیغ ساخت بنرهای متحرک است که در اکثر سایت حتی در همین سایت نیز قابل مشاهد می باشد. همچنین می توان عکس های متحرک دیگری را نیز مشاهده نمود که با فرمت هایی همانند فرمت GIF بر روی وب سایت ها قرار دارند و در حال نمایش یک موضوع می باشند.

در این مطلب نرم افزاری را در زمینه ساخت این گونه تصاویر به شما معرفی می کنیم.

 

Alchemy Mindworks Animation Workshop نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت تصاویر و عکس های متحرک می باشد. به کمک این نرم افزار قدرا خواهید بود تا در زمانی کوتاه اقدام به ساخت بنرهای زیبا و متحرک نمایید. قابلیت کنار هم قرار دادن متن ها و عکس ها به راحتی در اختیار شما می باشد. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون توانایی استفاده از عکس های JPG, PCX, GIF, BMP, TGA و PNG ، قابلیت استفاده از فایل های تصویری همانند AVI, GIF, MOV و MNG و ... می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Alchemy Mindworks می باشد .

 

برخی از ویژگی های موجود در نرم افزار:

- ساخت و ویرایش بنرها ، دکمه ها ، عکس های متحرک و تمامی تصاویر متحرک با فرمت GIF

- توانایی قرار دادن عکس ، شکلک ، متن و ... در تصاویر

- توانایی قرار دادن اشکال هندشی مختلف درون تصاویر

ادامه مطلب ...

Ahead Nero v9.4.26 Ultra Edition نسخه جدید مشهورترین نرم افزار

به جرات میتوان گفت نرم افزار Nero Burning Rom طی دو دهه اخیر یکی از محبوبترین نرم افزارهایی بوده که تمامی افراد برای رایت سی دی و دی وی دی از آن استفاده میکنند . نسخه 9 این نرم افزار بسیار قدرتمند در قالب یک پک بی نظیر مالتی مدیا برای تمامی مضامین آماده استفاده علاقمندان شده که یکجا تمامی ابزارهای خلق، Rip کردن، کپی کردن،  رایت کردن، به اشتراک گذاری، Backup، پخش و سینمای خانگی را یکجا به علاقمندان می دهد .

پک کامل Ahead Nero 9 بسته ی نرم افزاری کامل و قدرتمند برای تامین تمامی نیازهای مالتی مدیا کاربران.

Nero 9.4 نسل جدید مطمئن ترین پک نرم افزاری مالتی مدیا و خلق و رایت دیسک و سینمای خانگیست که از ویژگی های جدید و منحصر به فرد و فن آوری های نوین بهر میبرد که لذت بهره مندی از رسانه نوین دیجیتال را دو چندان می کند . این ابزارساده برای استفاده و در عین حال بسیار قدرتمند مالتی مدیا به شما امکان خلق و رایت انواع CD, DVD و Blu-Ray، تغییر فرمت و Rip کردن، کپی، رایت ،ویرایش، Backup, به اشتراک گذاری هر آنچه که می خواهید از Music, Video , Photo و دیتا را می دهد .

ویژگی های کلی پک کامل Nero 9 شرکت Ahead :

- رایت بسیار سریع و کامل انواع CD , DVD و Blu-Ray با ویژگی های متنوع .

- بک آپ گرفتن فایل ها بر روی CD, DVD و دیسک های Blu-Ray به صورت اتوماتیک .
- ساخت
DVD های فیلم حرفه ای همراه با منو های سه بعدی کلاس یک .
- کپی، رایت، به اشتراک گذاری و خلق موسیقی با نرم افزارهای حرفه ای موزیک همانند یک
DJ .

- Convert و تغییر فرمت دادن Music, Photo و DVD های فیلم به فرمت قابل پخش در iPod و گوشی های تلفن همراه .
- آپلود سریع و با یک کلیک تصویر و ویدیو به سایتهای اشتراک گذاری مطرحی همچون My Nero, YouT
ube™, و MySpace .
- تماشا، ضبط، متوقف کردن و ایجاد هر نوع تغییر در نمایش و پخش سینمای خانگی خود به صورت زنده!


ادامه مطلب ...